some day my prince will come

Nu är de bara en vecka kvar till jullovet. 22 december till 12 januari!
de ska bli riktigt skönt med lov nu, vila lite från allt pluggande. Jag kommer ihåg när jag gick i ettan, då kunde jag lika gärna skita i loven för att klassen var så grym och jag hade kul varje dag i skolan. De va jag och chriszy då som verkligen älskade klassen! De fanns säkert fler än vi, men de har jag ingen koll på :) sen var de några i klassen som slutade efter ettan som gjorde de lite tråkigare. men fortfarande så har vi en bra klass. Vi är inte överens alltid men så är det med alla klasser, de får man leva med :)

Innan jullovet så kommer vi att ha, juldanser på torsdag. de har vi varje år, sedan har vi i trean pepparkaksbak på måndagen en av fem studenttävlingar. och på tisdagen har vi avslutnigen :)

sköt om er allihoppa :) //Jessika

nu är vintern här :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0