Intervjuver...

Idag har jag intervjuvat tre st elever på skolan för att se vad de tycker...

Vad tycker du om skolan?
Vad tycker du om miljön på skolan?
Vad tycker du om lärarna?

Angelina idp3

Jag tycker att skolan är jätte bra och mysig

Det är en trevlig miljö. En ren skola. Det är inte vanligt att skolor är rena men på igelsta är det rent;)

De jag har haft är trevliga.

Parthena op2

Det är en mysig och skön skola med bra stämning.

Det är bra att skolan inte är så stor..den e inte jätte liten heller.

Lärarna är bra. De är unga och det är en fördel.

Alexandra spid1

Bra skola..vill inte byta:P

Bra miljö. Det är skönt att vi har soffor och kan sitta och slappa på rasterna

De är bra och roliga..inte som andra sura och stränga lärare.

Det var allt från mig, ha en bra dag/ johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0