ÄNTLIGEN!

har äntligen beställt min studentklänning, så den kommer väl om några veckor! :- D hihi.
Igår var vi ute o festade, jag, jessika, tess och en massa andra. Det var riktigt kul! Dansade hela natten lång. Var dock väldigt kallt när vi skulle hem, men så värt det efter all dans.

Just nu sitter jag hos min farmor&farfar o vi har ätit en god påskmiddag med släkten, riktigt trevligt! Och eftersom alla kusiner var på plats så passade farmor på att ta ett nytt kusinfoto då det gamla är från julafton-08! Senare ikväll ska jag och Lull till min mamma för att sova där och imorgon så ska vi till eriksdalsbadet med henne, syskon + några vänner!


/Chriszy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0