behind blue eyes

hey boys and girls.
i fredags jobbade jag natt.
i lördags vaknade jag och åkte och spela innebandymatch
efter matchen direkt åkte jag till södertälje med Lina Milla och Elin.
Vi gick och käka på olearys, firade linas födelsedag,
sedan gick vi till 550
kom hem och duscha på söndagen, låg i sängen resten av dagen.(nästan)
idag har jag vart och handlat. senare har jag innebandyträning
och efter den ska jag sova hos rebecca hos hennes pappa, hon är ensam hemma där så de blir film och så. imorgon bitti blir de promenad och nyttig frukost. och efter de funderar jag på att åka till Igelstavikensgymnasium (mitt gamla hem som jag saknar). men jag har en bok som ska lämnas tillbaka.
ska se om Chriszy vill åka med mig (a)

 

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 @ 09:39:19
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: MADDES

skön bild :p

2010-09-05 @ 13:56:11
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0