from paris to berlin in every disco i get in

jaaaaaaaaa hej :D

såg johannas lilla inlägg om att hon tränar. och jag är exakt likadan för tillfället. har totalt tröttnat på att vara arbetslös och bara sitta hemma, så jag går upp tidigt på morgonen går en promenad kommer hem äter nyttig frukost, försöker hitta på nått kul innan de är innebandy/fotbollsträning på kvällen sen. innebandyn har vi alltid lite fys också. härligt härligt.

imorgon har jag fotbollsmatch. kollade nyss poängligan i mitt lag, jag har 29 poäng efter 8 matcher, medans den som ligger två har 10 poäng. alltså de är rätt bra de va? (a) i snitt kanske iförsej bara tre mål per match?(om jag inte räknat fel?)
haha

aja godnatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0