livet e underbart ibland

ja som ni vet så hade jag beslutångest i lördags men det blev att åka på hemmafest hos underbaraste ella i farsta:) hon fyller dessutom år idag så GRATTIS Ellinor Bogstedt på 19års dagen :D

Det va hur kul som helst:) jag älskar att träffa nya människor:) och gamla bekanta, ella är tydligen kusin med en gammal klasskompis till mig från lågstadiet..det va jätte trevligt att träffa henne:) Hela kvällen va underbar tills jag blev dissad :S skulle få sällskap till södertälje med några killkompisar men vi va lite försenade till bussen så vi började springa o jag hade ju högklackat så hann inte riktigt fram till bussen så de åkte utan mig...verkligen jätte snällt killar:( men då fick jag sova över hos ella istället o det va inte heller så dumt:)
Tack Ella för en jätte trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv:det blev rixfm festivalen i göteborg med några kompisar :)

2010-08-16 @ 11:02:07
URL: http://kaiisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0