my heart is beating like a jungle drum



Fotograf: Malin Sundin

21 saker ni (kanske) inte visste om mig

* jag är 165cm lång
* jag fyller år 23 januari
* jag är dålig förlorare
* jag hatar att sova jättenära någon.
    - (man kan mysa innan men när man sover ska man ligga ensam)
* jag är ingen romantiker
* jag hatar att prata känslor
* jag gillar inte när någon tar min mat utan att fråga
* jag blir aldrig arg (om jag blir de så har någon lyckats)
* jag gillar äventyr
* jag vill inte att folk tycker illa om mig
* jag älskar karuseller
* jag har aldrig läst ut en bok
* jag är yngst i min familj
*Jag tycker om när det är städat och fint runt omkring mig
  -  (trots att mitt egna rum kan se ut som ett bombnedlag ibland)
* jag tycker inte om jordbubbar och skaldjur
* jag är riktigt kräsen när de gäller mat
* jag är livrädd för fjärilar
* jag har en hög smärttröskel
* jag noppar inte ögonbrynen
* jag är tondöv men lär mig sångtexter lätt
* jag hatar att shoppa, älskar dock skor!


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

hehe jag är också sjuuuuukt kräsen när de gäller mat :$

2010-09-11 @ 17:12:47
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0