truly madly deeply

En riktigt god vän ställer alltid upp, finns alltid där för att lyssna och komma med råd. Men tänk om man inte har någon vän. En del människor har många vänner, en del är alldeles ensamma. Vänskap kan vara djup eller ytlig, den kan hålla i hela livet eller gå sönder väldigt lätt.

Vad betyder vänskap för dig? Vem är din bästa vän? Är du en god vän? När är det bra att ha vänner? När är det mindre bra? Hur känns det att vara ensam? Är det farligt att vara ensam? När är det skönt att vara ensam? Hur gör man för att inte vara ensam? För att få vänner? Vad betyder ensamhet för dig?

Jag vet vilka mina vänner är, jag vet vilka jag kan lita på, jag vet vilka jag inte kan lita på lika mycket. 

Jag älskar mina vänner - Chriszy, Johanna och Tess som jag har bloggen med. Elin och Rebecca mina barndomskompisar, som kommer att hålla förevigt, jossan och nikolina som jag aldrig träffar längre men jag vet vart jag har dom. Min syster, min familj. Några tjejer i innebandy och fotbollslagen. Jag vet även att jag har några kompisar som jag aldrig är med som jag kan lita på. 
Jag vill bara säga att mitt liv betyder så jävla mycket när jag har er i mitt liv <3


jag har så sjukt tråkigt att jag bara sitter och skriver.
de är inte vanligt.
men här ligger jag med feber och vill göra nått kul.
men de ända jag kan göra är typ att se på film,
skriva blogg och typ.... inge mer?

jag ska in och lägga mig på sängen om en liten stund.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0