Sådär ja!

Nu är designen helt klar! Riktigt nöjd faktiskt! Får bara hoppas på att de andra tjejerna gillar den! Väntar på svar från dem!

Så. Imorgon börjar skolan igen, men terminen är inte slut. Den löper hela veckan ut! Inte förr än nästa vecka så börjar vårterminen på riktigt, men det gör mig ingenting. Jullovet är över om några timmar och våren närmar sig. När våren lider mot sitt slut så kommer sommaren, och då tar vi studenten, något som alla ser fram emot!
Jag vet själv inte riktigt vad jag ska göra efter studenten. Jag vill i framtiden bli brandman, men eftersom jag inte har tagit körkort än, och man behöver det när man söker så kommer jag inte kunna söka in förr än tidigast till våren. Jag och Jessika har dock ansökt om att åka till USA som au pair. Vi ska på möte nån gång i vår och då kommer jag bestämma mig hur jag gör. Om jag blir kvar hemma så kommer jag att jobba i ett halvår, göra högskoleprovet och söka SMO-utbildningen på distans. I andra hand, om jag inte kommer in på SMO så kommer jag söka till sjuksköterska eller fortsätta jobba, så att jag har en sysselsättning! Funderar också lite på en utbildning till sotare som är på x antal veckor, så kan jag jobba som sotare under nästa halvår medans jag väntar på att kunna söka utbildningen!

Men nog om det! Nu tänkte jag hitta på någonting annat, skriva lite loggbok kanske? ;)

/ Chriszy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0