hard time

ja som jessika skrev så har jag haft väldigt mycket att göra, inget jobb eller så som de andra, bara roliga saker. I fredags hälsade jag på min farmor som jag inte träffat på länge sen va jag ute med chriszy och hennes kompisar och sov över hos hennes faster till lördag då jag åkte och grillade med rikard och hans bror. I söndags väckte min mamma mig väldigt tidigt för att åka o bada, låg på stranden hela dagen (somnade så brände mig rejält på ryggen) i går badade jag med jessika och sedan gick vi på bio o kollade på twilight eclipse.
Idag har jag bara suttit hemma men det är ju ganska skönt det också ibland:)

Min underbara farmor <3 haha blir ett jävla liv om hon får reda på att jag fångat henne på bild:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0