I sann Robin Hood-anda.

Fast istället för Sherwoodskogen så blir det "Mooot stockholm!".
Ska gå iväg och möta Jimi nu och sedan ta bussen till tuben. Blir kvar i stan några timmar och kollar runt samt går på bio.

Nu har det gått lite mer än två timmar sen min man åkte och jag erkänner att jag är jordens största fjant som har nära till tårar hela tiden. Det handlar ju "bara" om två veckor. Men det är mycket. Speciellt när man träffas och sover med varandra VARJE dag. Blir en himla omställning. Jag får se till att sysselsätta mig. Saknar dig redan baby <3

Puss

När vi var på femtioårsfest för ett eller två år sedan :)


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D hehe, man måste ha en hel del tålamod.

2010-07-12 @ 12:06:03
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0