I want it that way

okej, idag har jag vart en sväng förbi i skärholmen med elin och rebecca. efter de åkte vi och tvätta bilen och sedan en sväng till mölle för att bada. jag och Elin badade medans rebecca tog lite kort (A)
bilder..

jag har blivit rätt brun?



tråkigt att vi nästan aldrig skriver tyckr jag. eller alltså vi skriver ju. men alla skriver inte vilket är tråkigt. Men chriszy jobbar just nu och har säkert inte så mycket tid över till att skriva. Tess jobbar också, men skriver inte så mycket ändå (a) och Johanna har säkert haft massa skoj för sig de senaste dagarna eftersom hon inte skrivit på någon dag. men hon är iallafall bra på att uppdatera om man jämför med de andra två arbetande kvinnorna! haha (A)

imorgon ska jag åkte och bada. Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0