im standing where you left me

hej allihopp :)
idag åt jag en jättegod frukost. den bestod av vattenmelon, massvis med vattenmelon, ägg, jag älskar ägg nu för tiden. när jag var yngre tyckte jag inte ens om ägg, nu äter jag de som godis. haha, och såklart en coca cola på de haha. kunde vart nyttigt om jag valde en annan dryck. men så kan de gå ;)

inatt och imorgon natt ska jag jobba. så de lär inte bli så mycket skrivande för mig (a)

Jag och Tess tänkte att jag chriszy och johanna skulle åka till gnesta någon dag nästa vecka och hyra en stuga, sova över  och umgås med varandra. vet inte om tess snackat med de andra tjejerna och hur de blir. men jag hoppas att de blir av för jag saknar brudarna så in åt bengen alltså!

Efter studenten så känns de inte som att man har några kompisar längre. Alla jobbar och har aldrig tid att träffas. vissa (jag) jobbar helger, när alla andra är lediga. så jag kan aldrig träffa någon. för när jag är ledig så jobbar alla andra, de suger FETT. jag blir as deprimerad jag vill tillbaka till skoltiden, till mina vänner, jag vill ha någon att prata med hela dagen, skoja med, skratta med, göra bus med. Nu ska jag räknas som vuxen, men jag känner mig definitivt inte vuxen. jag vill vara liten, utan bekymmer!

jag saknar min syster också, som har vart i turkiet en vecka. hon kommer hem imorgon (Y)


puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0