Landet

Sitter ute på landet just nu, ska ut och kratta. Riktigt mysigt här, vi kom ut igår kväll och krattade lite, gjorde god mat och bara myste med brasa, mashmallows, och fotboll. fixade även mina naglar och den här gången, till skillnad från förra gången jag gjorde det själv, så blev det riktigt bra! Är helnöjd med mig själv.
Vi kommer vara här tills imorgon, för jag ska till arbetsförmedlingen (för att se om de kan bli mina vänner) och Lull jobbar imorgon natt, så jag kommer åka ut till mamma efter det.

Håller med tjejerna om att vi borde samla klassen snart. Drömde faktiskt om dem inatt. Att vi var på en avslutning tillsammans.
Men nu är det dags att lägga på ett kol!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0