love is in the air

dålig uppdatering. men jag har vart så jävla stressad de senaste dagarna så aaa.
Imorgon är det dags, vi ska ta studenten, jag kan inte fatta det. Känns som att de var igår vi kom in nervöst i klassrummet med våra stora väskor, som var packade med övernattningssaker. Dagen vi åkte till slandö. Rmid och Op åkte tillsammans, det var den dagen man fick flera nya vänner. Vänner som man har haft i tre år nu. Men vissa av alla kommer man säkert inte träffa mer, förhoppningsvis fixar vi ju en återträff om typ 20år för att se vad alla gjort med sina liv. Jag hoppas verkligen att jag inte tappar kontakten totalt med alla, vi har ändå var vi i tre år nu, tre år med Rmid, föralltid Rmid! så är det! älskar er alla.
Jag vet inte om jag ska vara ledsen eller glad imorgon, de är splittrade känslor! Men fan va roligt jag ska ha!



MIN UNDERBARA KLASS!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0