midsommar

Ja då e jag äntligen hemma igen efter att ha firat midsommarhelgen med familjen på axviken. Det var faktiskt riktigt mysigt att bara umgås med familjen, har inte gjort det på ett tag. Vi bara umgicks och hade mysigt. Jag badade i havet för första gången den här somarn också och det va inte varmt ska jag säga men avsvalkande va det:P Träffade även några chilenare som jag kollade på fotbollsmatschen mellan chile och spanien med. det var riktigt kul tycker jag..till och med 80 åriga gamla tanter satt med och skrek och svärde under matschen haha jag satt mest och skrattade:P

Nu ska jag leta upp några som vill följa med och bada. Men inte i havet den här gången:P

Jag och syster när vi spelar kubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0