Min typiska tur.

Idag var jag på arbetsförmedlingen. Behövde gå på toaletten, men den enda jag såg (handikapptoalett), var ur funktion, så jag frågade en som jobbade där om det fanns en annan. Han hämtade en nyckel till handikapptoaletten och jag gick in.
Toalettdörren hade ett sånt där automatiskt lås, så jag brydde mig inte om att låsa det vanliga låset, men när jag skulle ut så gick inte vredet att låsa upp! Vred det varv efter varv men det hände INGENTING! Som tur är så var Lull o parkerade om bilen så ringde honom så han fick säga till de som jobbade att släppa ut mig. Fick ingen panik och rummet tycktes inte krympa, alltså ingen klaustrofobi, det är bra!

Kanske ska skriva det som merit i mitt CV? "Instängd på arbetsförmedlingens toalett, fick inte panik"


Jag under helgens äventyr på grillparty hyos Fredrik, bilden är tagen av Fredriks pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0