trött...

Idag är jag verkligen jätte trött. Lade mig ganska tidigt igår och vaknade ganska sent men är ändå jätte trött, tror det beror på åskan:( vart försvann den underbara solen?
Igår va jag ute i solen hela dagen. Och brände mig dessutom men det var det värt:P Först satt jag med jessika på maren och åt glass, jätte mysigt o sen åkte jag till stranden med sofie:)

Fick lite tråkiga besked igår också...hade ju bokat att åka till gotland på stockholms veckan v29. Allt var bokat och klart men killen som hyrde ut stugan hade lurat oss. Enligt honom låg stugan tio minuter från murarna mitt i visby men igentligen ligger den inte ens i visby..den ligger flera timmar där ifrån så nu står vi utan stuga:( jag som var inställd på att åka dit..men nu har jag ju massor av pengar att göra andra saker med. Tillexempel att göra klart min tatuering:P har haft den i fyra år nu och ännu inte hunnit fixa till den.

Bild på min ofixade tatuering:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0