welcome to my life

jag är på så jävla bra humör idag :D
igår var jag med chriszy och lulle. badade, såg film, spela fifa osv :) hade as kul :D
idag åkte jag och fixade naglarna tidigt, sedan träffade jag Robin Öhman(från klassen), så jag varndra omkring med honom på stan ett tag, innan han skulle dra och bada med polare, jag ville följa med men jag skulle träffa johanna vilket inte heller var fel. as trevligt, satt nere vid maren i solen och hade de bra. efter de åkte jag till Niklas, Min systers pojkvän. Malin, min syster, var där så vi badade i hans pool. as skönt :D nu är jag hemma och ska snart iväg på träning.

Malin, Jessica och Jag hos Niklas

Jag

Malin - syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0