brake the ice

gott folk, här är jag igen :D jippi säger ni då? haha
nej men aa sm.et idag gick ju inte som väntat, de gick ur dåligt. men vafan ska man göra liksom. livet går vidare right?

Jag har sökt som au pair, och nu har dom svarat på min ansökan och dom har bokat in mig på ett möte den 5maj, nu längtar jag otroligt mycket. Så har jag även fått min egen Au pair sida där jag kan lägga in information om mig och bilder på mig osv ni förstår :D de gjorde min dag!

ja annars har vi redovisning i brand imorgon, min grupp ska berätta om Tågolyckan i londan 5 oktober 1999 kl 8.15 ;) haha jag har pluggat :D jag längtar typ tillbaka till skolan nu, jag har inte vart där sen i torsdags liksom saknar mina underbara klasskamrater (aa fast inte alla lika mycket) , mest mina vänner i bloggen <3<3

puss på er alla och godnatt :)
de får bli en glad bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0