Sent en lördag natt (söndag morgon?)

Hela lördagen gick åt att tävla. Vi åkte tjugo över åtta på morgonen och kom hem halv åtta på kvällen tror jag. Jisses. Men det gick bra. För Lull, inte för mig dock. Jag vann en match så slutade på fjärdeplats. Lull däremot var duktig! Han kom 1a i juniorer och 2a i seniorer! Var roligare än jag väntade mig att tävla faktiskt, trots en del saker som hände. Ska försöka träna ännu mer än vad jag gör nu så jag kan tävla ordentligt innan jag åker iväg i september!

Var på jobbintervju i fredags också, kändes bra i alla fall så hoppas på att man får jobbet då!
Hände en annan lite halvrolig grej sådär i fredags. Skickade ett sms till Lull att han skulle vänta på mig i Huddinge när han slutade så skulle jag komma dit efter intervjun. Skickade smset vid typ.. tjugo över tolv. Han frågade när intervjun var och jag svarade 15.15. Då sa han att han måste isåfall vänta i huddinge i tre timmar. Jag fattade absolut INGENTING. Det var ju måndag? Han slutade ju halv fyra. Men icke. Det var ju fredag och då slutade han kl ett! Haha, så han fick åka till stan och sällskapa mig, Jessika och Malin :)

/ Chriszy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0