Första dagen

Ja idag var min första dag på brandstationen. Ganska långtråkigt om ja ska vara ärlig:P

Dagen började med att vi hade fys på sydpoolen, sedan hade vi tillsyn i brunnsäng då vi kollade alla branddörrar o brandluckor i trapphusen. Efter det så hände det inget på ett tag förnst vi satt oss och skulle äta. Då fick vi ett automatlarm i södertälje sjukhus. Sedan övade vi vattenlivräddning och jag råkade köra upp båten på grunt:P typiskt mig:P
Dagen slutades med att vi fick ett larm om en gräsbrand i hovsjö men när vi kom fram så hittade vi ingen brand..jag som ville släcka:(
Men jag ska tillbaka på tisdag kväll så hoppas det händer lite mer då /Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0