Klänning!

Min studentklänning har äntligen kommit hem! Är lite som måste fixas på den men annars är allt kalas. Väldigt mycket på gång just nu i alla fall. (Gör som Jessika nu o listar upp allt ;D)

Plugget
(massa plugg, förberedelser inför slutövning osv, studenten)
Jobb
(Just nu trixar jag med två jobb, mitt vanliga extrajobb och ett sommarjobb där jag just nu går två pass i veckan för att lära mig inför sommaren)
Sommaren
(Så var det det här med sommaren. Ska försöka planera in allt så gott det går.. Jobb, hjälpa Lulls farmor o farfar på deras landställe, bo hos min faster o passa papegoja, Lull ska iväg långt åt helvete (typ belgien eller nått sånt tror jag) i tio dagar, då måste jag hitta en sambo under fem dagar, eftersom jag inte vågar bo ensam hos min faster.)
Träning
(Judo, fotboll. Tränar mycket samt är tränare. Min tränarkollega har brutit foten så måste ta några pass av honom också. Tyvärr blir fotbollen väldigt lidande eftersom jag bara kan gå på en träning i veckan pga att den andra träningen krockar med min judoträning.)
Au pair
(Söker som aupair till hösten, just nu håller jag på att göra iordning min ansökan och skriva ett brev om mig, min familj o mina vänner, mina intressen, varför jag vill åka som aupair osv. på ENGELSKA)
Körkortet
(Övningskör, pluggar teori. Så mycket det går. Mitt mål är att ha körkortet i handen i slutet av sommaren)

Och så måste jag ju ha lite tid över till mig själv, min pojkvän, min familj och mina vänner! Så jag gör mitt bästa, men kan bli en del inlägg som jag skriver likadant här som i min privata blogg. Det tar lite tid att pussla ihop vardagen, men jag gör mitt bästa!
Well.

Dags att sova så jag orkar plugga, övningsköra, vara tränare och träna imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0