Love my sister

Ja igår va det ju valborg som alla vet. Jag hade först tänkt att jag skulle åka ner på maren o kolla på brasa med nåra kompisar och sen kanske gå på efterfest men så kom min lillasyster o sa: Jag då? jag har ingen att kolla på brasa me;( o vad gör man inte för syskonen..jag åkte självklart med syrran till enhörna och kollade på brasan och fyrverkerierna. Det va första året hon fick kolla på den STORA brasan..haha coolt tyckte hon. Vi hade igallafall jätte kul:) /Johanna

Jag och syster victoria


Kommentarer
Postat av: Beline

Haha... Håller med.! ^^

Nja. Åker ut till landet. Du då? Något speciellt idag?

By the way, fin header / blogg!

2010-05-01 @ 11:44:11
URL: http://beline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0