real deep

jätte dålig uppdatering nu igen. :p men jag har haft fullt upp med att leva livet. i fredags gick jag i skolan, sov och jobbade natt. lördag blev jag väckt och stack direkt upp till storvreten och käka med min syster och erika (i mitt fotbollslag) efter de åkte vi till storvretsplanen för att titta på nackdalas herrar när dom spelade match, dom vann med 3-1 :D
efter de stack jag, syrran erika och camilla (yttligare en tjej i fotbollslaget) hem till erika, sjöng singstar, spela kort och så söp några. inte jag för jag fick stå för körandet, så coca cola blev de för min del :D
efter de stack vi till camilla, hon ville duscha innan vi gick ut på krogen i Tumba (TBs).
Där hade vi as roligt! vi var där med våra fotbollstränare och herrlaget och festade. (jag med cocacola) haha

idag vaknade jag tidigt efter att ha kommit hem 01.30. så skulle jag iväg till nynäshamn för att spela fotbollsmatch. Vi vann matchen med 10-4 och jag gjorde 5 mål och en assist. rätt bra? :)

När jag kom hem träffade jag Chriszy, vi gick en låång promenad. efter den långa så träffade jag "min kille" vi gjorde slut. såå nu ligger jag här.

Godnatt people

jag och min fotbollstränare Micke, snygg? ja!

Jag, Camilla, Erika och Malin(syster)

Singstar

Jag och storasyster

Erika, Camilla och Jag

Camilla, Erika och Malin


bilderna från igår var de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0