Söndag nästan måndag....

Halloj! Nu är det söndagskväll med ångest och allt annat som brukar komma på söndagarna innan man ska till skolan på måndag morgon... Men den här veckan är det lite annorlunda, våran klass är lite halv lediga så nu kan man verkligen passa på att få allting klart som man ligger efter i.. Vilket jag ska göra!
Har dock inte bestämt mig än om jag ska jobba hemifrån eller i skolan..Hmm.. Aja dte blir nog bra vilket som.
Nu ska jga iaf gå och borsta gaddarna och sedan gå och lägga mig...
Så godnatt, så hörs vi när vi hörs!

Over and out/Therese

Kommentarer
Postat av: * Em

Sv; :) Allt bra med dig idag?

2010-05-03 @ 13:18:03
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0