Trötter

Känner mig glad. Lycklig. First time in a long time. Eller något. Känns som att allt är bra. Har haft en bra dag idag igen, hoppas verkligen det håller i sig. Vill vara glad och trevlig och sprida glädje omkring mig på samma sätt som en blomsterflicka sprider blommor på ett bröllop. Kul liknelse där va ;D haha.

Jaha. Idag har vi inte gjort något speciellt i plugget. Vi hade lite lektioner som vanligt bara. Dock så fick vi veta att vår skola inte har ett tjejlag anmält till SM i rugbyn. Skittråkigt tycker jag, som ju var med och vann förra året, att vi inte är med. Känns lite dåligt. Vi skulle ju vinna i år igen, försvara titeln! Anywais så ska jag och Jessika åka med som sjukvårdare till killarnas lag, så vi får vara med om lite action i alla fall. Vi hejar på och hjälper de som är (om det blir några) skadade.

Nu är det dock dags för mig att sova! Godnatt :)

jag och jessikan på mösspåtagningen. Du är bra vännen! JÄVLIGT bra (: *hjärta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0