Fredag kväll

Precis som Jessika skrev så ska vi ha tjejkväll imorgon, är så glad för det! Saknar mina älskade vänner så himla mycket, och eftersom att Jessika snart åker så blir det typ sista gången vi träffas bara vi och vi ska ha kul till max!

För ungefär två år sedan så kom jag och Jessikan på att vi ville till USA som aupairer. Vi planerade att åka i början eller slutet av september i år. Tyvärr har jag inte kunnat ordna mitt körkort så för mig är det ganska kört. Jessika kommer inte iväg till USA men hon kommer iväg till Schweiz istället. Om jag är avundsjuk? Visst lite, eftersom jag så gärna ville, men jag ska istället ta min tid och plugga så jag når en annan dröm i mitt liv. Jag släpper drömmen som aupair för att nå en annan. Det är stort, eftersom jag alltid ältar saker i ungefär hundra år innan jag släpper det. Men jag är så jävla GLAD för Jessikas skull, så stolt över henne att hon faktiskt åker iväg! Jag kommer sakna dig till tusen vännen, men jag vet att du vill det här, du vill lika mycket som jag ville, om inte mer, och jag är glad för din skull! Så imorgon så har vi vår sista tjejkväll innan du åker, och när du kommer hem igen så ska vi ha en minst lika bra tjejkväll som jag vet att vi kommer ha imorgon! Jag hoppas att du kommer få en underbar tid, en underbar upplevelse och jag tvivlar inte en sekund på att du kommer få det toppen! Du är värd det!






/ Chriszy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0