Händelserik helg

ja som rubriken säger så har jag haft en väldigt händelserik helg på både gott o ont. I lördags va det planerat att jag och ett gäng kompisar skulle gå ut på stanleys i södertälje. De hade playboy party. Men 1 timme innan vi skulle ut så börjar folk hoppa av en efter en så tillslut blev det bara jag och tess men fyfan va kul vi hade ändå. Träffade jätte många jag känner och många från klassen som man inte träffat på länge :D
Men sen fick jag otur igen. När vi skulle hämta ut våra grejer från garderoben så fanns inte mina grejer kvar. De hade slarvat bort både min jacka o väska!!! F*n va arg jag blev. så hela söndagen gick ut på att sitta i telefonkö hos polisen o  sen försöka nå min chef o komunen eftersom mina jobbanycklar låg i väskan. Men jag ångrar ändå inte helgen, hade kul så länge det varade:)

Kommentarer
Postat av: zandra

Allt bra idag? =)

2010-09-27 @ 20:48:00
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0