Jailhouse Rock

Hej bloggläsarna. De är lov på igelstavikensgymnasium, de är väll därför vi inte skriver så mycket. men jag ska försöka lägga in lite inlägg :) blir ju mycket roligare så.
jag har överlevt ännu en julafton med släkten. jag har även träffat några i klassen på lovet, de är skönt att gå från åk 9 till en klass på gymnasiet där man inte känner någon, för man får så mycket nya vänner :) när man söker ska man försöka välja de programmet som man själv vill gå. inte de som ens bästa vän vill gå.

Jag hade två bästa vänner på grundskolan som jag fortfarande är jätte bra vän med, men alla vi tre valde helt olika skolor. och de gjorde så att vi blev ännu bättre vänner än vad vi var innan för vi hade så mycket nytt att prata om hela tiden :)

Tänk på dig själv när du väljer gymnasium och linje!!

Sköt om er! puss / Jessika
 bild på entren till igelstavikensgymnasium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0