Studiedag

Tack Jessika, för det goda skrattet ;D hahaha (inlägget innan).


Studiedag idag då, vad passar då inte bättre än att vara ambitiös och plugga lite? Har lite smått och gått som jag, dum som jag är, samlat på hög, med det går som en dans. Har även en hemtenta i religion som ska vara inne ikväll innan 00.00, vilket gör att jag kan lägga ner tid och ro på denna för att bli klar!

Gunillas lucka har varit tom måndag, tisdag, onsdag. Även idag? Det är tråkigt, luckan är alltid det första stället man går till om man vill veta något, Gunilla är vår skolas allvetare!

Nu så är det dock dags att ta sig an skolarbetet som ropar på mig! :)

/Chriszy

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Halloj, nu är jag här i Luckan! Men var är ni? På mässan va?



Trevlig helg ungar!

2009-12-04 @ 08:35:46
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0