Fel tolkning


Jag och tess håller på att skriva ett arbete om buddhismens livsåskådning, inom etik och livsfrågor.
Såhär skrev tess på kladden:
"Därför har jämlikheten varit större i buddhismen än i hinduismen och muslimen." (se bilden)
När jag skulle ändra ordet muslimen och skriva islam, så råkade jag skriva muslam...

UPS. man är visst trött en måndag.

Vi har en väldigt härlig vecka framför oss, idag har vi haft två lektioner, ska ha vår tredje i eftermiddag. Imorgon har vi temadag. "Högskola och college". På onsdag har vi lektioner som vanligt. Fortsättning på brandmannens fysiska krav? Torsdag är studiedag, den får vigas åt att (för mig) komma ikapp med ett arbete jag är lite efter i, men det kommer gå som en dans! och på fredag ska vi på sacomässan för att kolla runt på lite olika högskolor!

Ha en nice dag! / Chriszy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0