aje...

Har haft en bristande uppdatering men allt har sin förklaring. Inatt åkte jag in till akuten med ett öra som skrek av smärta och blödde ganska rejält. Det fanns ingen öronläkare inne så fick lite starkare värktabletter och så fick jag lova att åka till närakuten idag. Åkte dit när vi hade sovit ut vid halv tolv och fick sitta där i nån timme. Kom in till doktorn och fick besked om att jag har öroninflammation på båda öronen + bihåleinflammation. Det förklarar att det gjort ont i facet också. Inte lika ont som örat, men ont. Fick pencillin, nån nässpray som är kortisonliknande + rinexin som ska verka avsvällande på näsa o bihåler.

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen o fryser halvt ihjäl och tycker synd om mig själv. Imorgon väntar ett besök hos öronläkaren som inte var där idag heller så att de kan "dammsuga" örat så att jag blir av med blod/var så att jag kanske kan få höra igen..

Puss


en söt från skansen i onsdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0