all i want to do

sista dagen på fältstudierna var idag. Idag var jag med ut på ett larm, en bilolycka. Ingen allvarlig men ändå :) annars har de inte vart någonting alls. En kille har gått runt med mig och visat lite olika saker. så nu kan jag as mycket ;) Annars har jag gått omkring och kollat på tullinges räddningstjänst åk 1 när dom hade praktiskt prov. 5 stationer. en elev på varje. gjorde lite olika saker. så de va rätt kul att se, alla är jätte ojämna, vissa är as duktiga medans andra inte riktigt har koll på läget. :) Men de roligaste är nog att dom tror att man själv är brandman (a)

Och som johanna sa så har vi igelstaloppet och mösspåtagning imorgon. Jag ska sova tidigt idag, är svintrött (a) haha. men jag har fotbollsträning till kl 21 så de blir ändå inte så tidigt :P
Jag innan jag färgade brunt färgade jag rött, vad tycker ni? haha (gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0