2010-01-22 05:45

Då ska vi vara samlade på skolans parkering för avfärd mot romme.
Är väldigt förkyld, men har laddat med lite pasta till middag, alvedon nerpackat och kameror i väskan. Liten digitalkamera, videokamera och min systemkamera. kommer bli super! hihi.
Blir en hel del bilder kan jag tänka mig och det kan ni få se fram emot!


Jessika kom förövrigt på en superidé härom dagen, i tisdags tror jag. Eftersom vi har fem veckor kvar på projektarbetet så ska vi ha fem veckotävlingar, med ett hemligt pris i varje! Vi har fått ja från plugget så det kommer att bli av!

/ Chriszy

Kommentarer
Postat av: Malin

JEssika kom på en superidé??? Eller var de verkligen hon?! :P hahahah

2010-01-21 @ 21:41:13
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0