Ännu en tisdag!

Tjenare folket!
Just nu sitter jag och värmer mig framför den öppna spisen hemma i vardagsrummet, hur härligt är inte det? Lär vara riktigt varm inför snölekarna imorgon på idrotten i alla fall !
Har precis läst mina mail, varav ett var av stort värde för min klass. Vi har ju inte fixat flak till studenten än, eller ja, vi hade typ fixat, men det blev nått knas med det. Nåväl, jag mailade till ett ställe för information och fick precis den information jag behövde. Så nu ska jag bara informera klassen på nästa klassråd så får vi rådgöra om hur vi ska göra. Ringa dem och få mer information eller strunta i det?

Som Tess nämne tidigare så har vi planerat en kryssning rätt länge och nu närmar det sig ett resultat. Den nionde mars ska vi åka, om allt går i lås. Folk har kommit med pengarna en efter en, nu är det bara hälften kvar, så kan vi boka nästa vecka, underbart!

/ Chriszy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0