Trött och sliten

Det här är fjärde veckan i rad som jag jobbar och det här blivit att jag uppdaterat dåligt eftersom jag inte har någon energi alls. Ska gottgöra er med lite bilder som tagits sen sist. Dem lägger jag in om ett tag eller ikväll eftersom jag sitter och väntar på bussen just nu, så har ingen dator tillgänglig. Mitt hjärta kommer hem på tisdag kväll. Jag håller på att gå sönder, saknar honom för mycket för att det ska vara hälsosamt. Min fina. Jag älskar dig :* på tal om roliga saker som händer snart så ska jag till västerås i helgen. Min arbetskamrat kristin fyller 20 på måndag så det ska firas. Åker med till henne efter jobbet på fredag och så blir det middag hos henne på lördag med massa av hennes vänner och efter det blir det att ta reda på hur bra västerås nattliv är! Har hört att det är bra så hoppas på det ;) om inlägget ser konstigt ut så är det för att jag skrivit det på mobilen! Men det är bättre än inget! Puss /Chriszy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0