got me god

PIIIIIIIIIINSAMT att vi inte har skrivit på 2 dagar.
Vi är fyra st som driver denna blogg.. och ingen har skrivit på två dagar de är jätte dåligt..
Men jag kommer inte skriva sådär jätte mycket eftersom att jag har huuur mycket som helst just nu..

- Skolan
    * Läxor
    * Studenten
- Jobb
- Fotboll
- Innebandy
- Vänner
- Pojkvän
- Familj
- Ombytning/målning av rum
- Au Pair
- Söka sommarjobb
- Min andra blogg

de är lite av de jag håller på med just nu som gör att jag inte hinner. de kommer att vara samma i min egen blogg, men jag kommer troligtvis skriva mer där än här. jag överlåter skrivadet till de andra brudarna. Så om ni vill se vad jag har för mig om jag inte skriver på ett tag så finns jag HÄR!
bild på mig från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0