people are crazy

i onsdags var jag med ambulansen och jag fick se det ena och det andra. Dom två tjejerna jag åkte med sa att jag har sett nästan allt i deras vardag, men så mycket riktigt sjuka larm brukar dom inte få på en dag. Men den dagen jag var med fick dom de.

annars har jag inte vart hemma så mycket efter sist jag skrev, så de är därför jag inte har skrivit på länge. Jag har vart hos min pojkvän och så har jag tränat och i fredags blev jag utkastad hemifrån pga att mamma skulle ha fest, så jag fick gå till grannen. efter de stack jag och jobba på donken 01-05. jag sov halva lördagen, käkade och sedan åkte jag och bowla med min syster och några vänner.

idag har jag fotbollsmatch. sedan mååååste jag plugga jäärnet! shit..

vi hörs :D
I sommar ska jag Rebecca och Elin tillbaka till High Chaparall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0