we are all the winners

Här sitter vi, i skolan, och pluggar! tråkigt med behövligt. vi har räknat ut att de är 19dagar exakt med helgen till studenten, om man inte räknar med den här dagen (a) de är inte mycket alls. som jag längtar. Tess provade en klänning av johanna som hon kanske ska ha på studenten. jättefin :)

Senare idag ska jag iväg med innebandylaget på middag, som avslutning. efter de ska jag åka och jobba 01-05 inatt. Imorgon (lördag) måste jag nog plugga ännu mer eftersom jag har fotbollsmatch på söndag så måste jag nog klämma in pluggningen på lördag.

Igår var jag och Chriszy sjukvårdare på herrarnas rugbny, dom vann alla matcher och ingen skadade sig :) men solen sken och Chriszy brände sig jättemycket. haha

Vi hörs senare people!

bild från rugby på william Rmid3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0