Vilken natt!!

När jag skulle sova inatt så gick det åt helvete. Låg vaken till två, tre för att jag hostade verkligen HELA tiden. Tror inte att jag är förkyld igen, utan antar att det är på grund av pollen. Så jag låg och hostade i flera timmar, hade jag tur fick jag ett uppehåll på sex, sju minuter istället för två. Nåväl. När jag äntligen lyckades somna så vaknade jag ungefär en gång i timmen för att jag hostade eller drömde helt sjuka drömmar, så jag är ganska trött nu!

Dock tar vi dagen som den kommer. Jag ska ringa SST för de lämnade ett meddelande på telefonsvararen om att jag ska ringa.
Puss

Kommentarer
Postat av: * Em

Godmorgon :) Tack för kommentaren i min blogg :) Hade du en bra måndag?

2010-05-04 @ 11:35:36
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0